onsdag 13 februari 2008

Lov

Den här veckan är det Kung att vara lärare för jag har lov! Jag kan göra vad jag vill, exempelvis skriva på min c- och D-uppsats, eller så kan jag Tradera för fulla muggar och shoppa loss på roliga nätsighter.

Jag har faktiskt luktat lite svagt på mina uppsatser, fått kontakt med mina handledare, och tja, börjat fundera på upplägget. Men skrivit något? Nix pix. Däremot har jag beställt saker från nätet för 4300kr igår. Men lugna bullar, U ska få två av 7 plagg. Det är lycka att sitta och känna att man fyndar på nätet. Jag har precis upptäckt glädjen men att söka efter diverse rabatt-och kampanjkoder. Det gör att man får fri frakt och ungefär 10% på det man beställer. Kul att leta koder på nätet. Kul att leta reor. Tro det eller ej, men både U och jag satt förra kvällen och letade Odd Molly kläder på nätet. Lång tid. Det slutade med att U i ren desperation köpte en synth.

Idag ska vi nog till Ullared och köpa basprovianter till U. Han flyttar ju till Stockholm i början på mars, och då kan det vara bra att ha lite extra grejer.( Ångest ångest ångest, ensamhet i stugan, ingen mysig U på kvällen, ensam ingen U, blä! , men det skriver jag mer om när jag är på sämre humör än idag).

Jag ska inte köpa något alls på GeKå, lovar! Förutom lite jeans, lax, trosor och annat skoj.

4 kommentarer:

Spaceflowerblue sa...

Shoppa inte för mycket nu!

Lilla jag sa...

Jo jo, mycket ska man höra innan öronen trillar av...

Anonym sa...

Hej!

Sökte på ett gammalt barnprogram och din blog kom upp. Såg att du hade lyckats få tag i "Planeten Gyllenblå" på dvd!!! Var får jag tag på den??? Tusen, tusen tack på förhand om du vill hjälpa mig med detta.

Mvh Jannika Bentley

Ståålfågel sa...

Jag har Gyllenblå på dvd! Skriv din mailadress så jag kan kontakta dig!