lördag 26 januari 2008

Disträ och shoppinggalen

Jag har nog något problem. Sista tiden har jag antingen varit totalt frånvarande, eller shoppat. Jag befinner mig i andra ord antingen framför datorn och är okontaktbar, eller i någon affär och shoppar mer än vad jag behöver.

Inget vidare kul för U. Han pratar lite med mig ibland, jag nickar, och lyckas ibland hålla med. men ofta har jag inget minne av det några sekunder senare. Han skrattar gott åt mig. Men innerst inne tycker nog både han och jag att det är trist. Jag vet inte varför jag blivit så konstig. Började väl någon gång efter jul. Hoppas jag vaknar upp snart...känns nästan som att jag befinner mig mitt i Snö.

Eller så shoppar jag. Då är jag plötsligt klarvaken( eller kanske i ett zombishoppoholic trans?). Idag lyckades jag handla:

Ett par Ecco på rean( halva priset) a 400kr.
En Armani tröjapå rean ( halva priset) a 800kr.
En Odd Molly tröja a 500kr, ordinarie pris!!!
Samt en Bondelid klänning a 300kr på rean, under halva priset!!

Jag fick även äntligen tillbaka min mobiltelefon, hurra! Och gissa vad?! före mig i kön stod en mycket tjurig man, som hade väntat på sin telefon i evigheter. han var både arg, rasande, skrikande och allmänt hemsk. Så jag kände mig som en liten tjurig ängel när jag började tjata om min telefon...skönt med sura gubbar framför mig i kön, då slipper jag vara den värsta.


U köpte faktiskt också jättemycket kläder...för 3600kr!!!!!!!!!!!! Så jag behöver inte skämmas så jättemycket när jag tänker närmare på saken. Och tänk vad fina vi kommer vara när vi går hand i hand i Stockholm i sommar!

1 kommentar:

LenaL sa...

Det låter ju riktigt deprimerande! Hoppas verkligen du snart blir dej själv igen. Gillar du spindlar? Ett par stycken kanske kan pigga upp för en liten stund, i alla fall?

Men så fina ni kommer att bli! Inte hade jag en aning om att U var en sån klädköpare. Har detta pågått länge eller är det alldeles nypåkommet?

Ha det så gott, båda två, och var rädda om varandra! Snart är det sommar och varmt och soligt och Stockholm hägrar som ett enda stort äventyr!

Jättekram!