lördag 8 mars 2008

Lördag

Lördagsslapp.

Vo sitter och surfar på var sin dator. Vi vill göra något aktivt , men orkar inte. Då och då pratar U om synthar. Jag lyssnar halvhjärtat och förstår ungefär hälften. Jag kollar på Traderafynd, men har lyckats låta bli att köpa något under morgonen. Det beror på att vi har ont om pengar. Jag la 3000kr på frimärken förra veckan. God affär på sikt, men mycket pengar nu. Dessutom har båda bilarna varit inne på service.

Helgen i Malmö var ok. Mycket prat, lite shopping. Köpte ändå ett vitt vackert halsband. U kom hem sent igår och var vansinnigt trött. Han har nästan två timmar resa enkel väg till jobbet varje morgon. Och massa timmar hem på helgen. Inget kul. hoppas så att det löser sig snart!

Jag är lite tjurig över att det är 8/3 och inte det minsta vårigt. tydligen har Stockholm haft vårsol, men vi bara rusk och trist. Nu vill jag ut i trädgården och plantera vår blommor, i fantasin. i verkligheten är vädret så trist så närmaste shoppingcenterat känns mest spännande( värmande).

Annars, nä, inget. ska nog slösurfa lite istället för att skriva saker motivationslöst.

1 kommentar:

LenaL sa...

Det låter lagom vilsamt och avslappnande! Fast visst hade det varit roligare om det kunde göras något utomhus. Förhoppningsvis kommer det väl snart.

Tänker så på er! Sköt nu om varandra ordentligt, mys och ha det skönt.

Kram till er båda!