lördag 1 december 2007

Så helt grått

Kan världen verkligen vara så väldigt grå som den var idag?
Det går verkligen inte att uppbringa inspiration eller lust när regnet bara öser ner, det är helmulet och slaskigt av gammal snö överallt.
Så vad göra? IKEA!

Ja, dels skulle jag till att klaga på min fortfarande icke funderande mobil. Ni som inte följer mitt liv, kan jag uppdatera er om att bluetoothen var söner tidigare, lämnade in den på lagning hos "tre" men fick tillbaka den i samma trasiga skicka som tidigare. Nu måste jag alltså in med den igen.

Så, vi åkte till A6 och "tre butiken". Nähänä, inge lånetelefon, så med andra ord, kunde inte lämna den i dag heller. Nu börjar jag bli riktigt less på Tre och deras dåliga service. Skulle liksom nu önska att jag hade en miljon läsare som kunde hjälpa mig i ett gigantiskt protesttåg. Jag menar, vad är det för verkstad de har egentligen, tar in min telefon, fixar inte felet, och lämnar tillbaka den som om jag inte skulle upptäcka det. Det blir ju bara merjobb för mig, och aldrig aldrig ska jag skaffa en tre telefon igen. Sugen på nya Iphone. Ja, en Iphone ska jag skaffa mig i julklapp. Kosta vad det kosta vill!


Vidare till IKEA. Hittade bara lite småskräp och ytterligare ett par vita krukor.

Körde hem i regnet och la oss och sov en timme. Det var så grått, grått grått så inget annat gick att göra. Vaknade vid fyra. Då var det inte längre grått!!! HURRA!
Det var Mörkgrått.

FRÅN
GRÅTT


TILL MÖRKGRÅTT

Inga kommentarer: