söndag 9 september 2007

Redan söndag

Vaknade just och upptäckte att det redan var söndag. Det bidrog till att jag blev på smått dåligt humör( som vanligt), och fundeade på hur långt det var till onsdag när vi åker.
Alldeles för långt. Men resan är inte bara en tripp på skära moln. Jag har inget att ta på mig! Shoppinggalningen skulle villja rusa åstad och köpa hem minst två upplagor av olika trevliga bröllopsplagg. Men jag vet fortfarande inte vad jag ska ha, och då är det inget kul att shoppa. Shoppa för att man måste är liksom inte kul alls.Visserligen blev vi lite lugnare igår, tydligen är tom jeans ok på denna tillställning, men ändå, det är ju inget kul.

Vi har kollat in lite nattaktiviteter i London också. Men alla skojiga konserter är månaden efter. Vi har beslutat oss för att gå ut på torsdagen, eftersom det faktist inte händer nåpgot speciellt alls på fredagen. Får väl erkänna då, nu nar U redan skvallat att jag var lite nervös för fredagen, all alone med massa främmande personer. Men det blir nog trevligt, och somsagt, fredagen i London var inte mer speciell än torsdagen. Grämer mig att vi missar Marc Almond med en månad. Men det är ju faktist en månad. Och det är bättre än om det hade varit helgen efter!

U kom hem igår, och hade haft det kanonbra. Kul för honom. Även pappa kom hem, från Korea, och även han hade haft det bra. Själv har jag varit i lilla stugan hela veckan tänkte jag. Men sen tänkte jag vidare, inte illa, jag älskar ju min lilla stuga! Det var i alla fall kul att U kom hem. Tyvärr var han så trött så, och somnade vid elva. Nu snarkar han fortfarande från sängen. Eftersom han fyller år borde jag kanske ge honom frukost på sängen? Men vi har bara fil och flingor hemma. Inget romantiskt.

2 kommentarer:

LenaL sa...

Bortsett från det oromantiska, fil och flingor i sängen är inte att rekommendera! Blir väldigt kladdigt!!!
Vi kommer att ha skitkul på fredag, tror jag! Och så får vi försöka lugna stackars Milo som är så nervös att hon inte vet vad hon heter. Förstår inte detta, hon har ju oss att luta sej emot?

Ståålfågel sa...

Vad skönt att det inte bara är jag som är nervös, delad nervositet, mindre nervositet!